S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under januari 2011

Av Margita - 18 januari 2011 07:30

  

Av Margita - 17 januari 2011 22:13

Den här filmen togs när Alijakullen var runt 10 veckor skulle jag tro. Det är Alice jag vill visa. Hon kan verkligen hoppa HÖGT och vi fick med lite i alla fall på filmen. 


Av Margita - 17 januari 2011 17:27

Har "stulit" några bilder från Arams mattes blogg

Se så fin han är, den lille Aram från min Alija-kull, som numer lystrar till namnet Sesam.

      

Denna snygging, som jag är så stolt över, ska få träffa Agnes till hösten. Hoppas jag!   

Av Margita - 17 januari 2011 17:18

Vad är nu detta?   

   

Stör mig inte matte! Jag försöker sova faktiskt! 

  

Lilla gosegumman! Hon är helt underbar min lilla lilldrottning Alice!   

    

Av Margita - 17 januari 2011 12:59

Söndagen den 6 februari kl 14.00 samlas vi hemma hos mig för att prata katt. 

Välkomna!

Alla medlemmar har fått ett mejl, utom Chaanteilas i Göteborg, någon som har det?

Av Margita - 17 januari 2011 07:30

Kom inte nära mig!! Bilden är ur en film på Youtube "meanest cat ever"


  

Av Margita - 16 januari 2011 18:46

Jag är i full färd med att planera för mitt katteri framöver. Det är mycket att tänka på, men mina tankar börjar ta form nu.

Det lutar åt att Alice kommer att få träffa en hane till våren, i april. Hon har faktiskt 2 hanar att välja på   så där har jag inte bestämt mig än. Men klart är att Alice står på tur att få en kull. Om allt går som jag tänkt föds kullen i juni.

Till hösten planerar jag att Agnes ska få sin första kull och hon ska få träffa en hane från min egen uppfödning - Aram!   

Men som sagt, detta är planer och de kan ändras av olika orsaker, men det är detta jag jobbar mot nu.

Mer information om vem Alice ska få träffa kommer så snart det är bestämt vem av hanarna som blir den lycklige.   

Av Margita - 16 januari 2011 15:51

Hittade denna film på en blogg.

Pink Glove Dance heter filmen och det är sjukhuspersonal på ett sjukhus i Oregon, tror jag det var, som dansar. Om klippet på Youtube visas 1 000 000 så donerar företaget som har tillverkat handskarna pengar till bröstcancerbehandling.

Skicka gärna filmen vidare så att så många som möjligt tittar på den!

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards