S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Besök hos Amishai och Aslan!

Av Margita - 29 mars 2011 18:14

Nu är jag hemma igen från besöket i Skene där Amishai och Aslan bor. 

Så roligt att träffa de igen och få se att de har sina personligheter kvar.

De har växt till sig och blivit så fina! Än är de bara 7 månader. En sibirisk katt är inte färdigutvecklad förrän vid 5-årsåldern så de har ännu lång tid på sig att bli ståtliga hanar.

Aslan ska ju gå i avel och det är rätt val. Han ser ut att bli en riktigt ståtlig och vacker sibbe, för det är han redan!   Det blev mest foton på honom eftersom han ska gå i avel. Däremot fastnade Amishai på en liten film! 

Killarna har ju också två kompisar som bor på samma ställe, Arvid och Moses. Jag charmades av Arvid, en sån liten, nåja, stor goding! De är norska skogkatter.

Amishai och Aslan ska snart ställas ut och det blir spännande att höra vad domarna säger.

Jenny, Amishai piper fortfarande!   Lika matglad är han också. Den lille spjuvern. 

Nähä, får jag ingen mat? Ni äter ju...nu blir jag sur   

 

Arvid hoppas också på mat, men han sitter snällt och väntar och busar inte som Amishai  

   

Mer bilder kommer senare! 

 
 
Jenny

Jenny

29 mars 2011 18:39

Nej vad lustigt att han fortfarande piper!
Så fiiiin han är! <3

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 4 januari 2016 20:30

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4864799500"  

Av Margita - 20 december 2015 18:05

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att blogga via bloggplatsen längre. Men bloggen kommer att finnas kvar så om det är något speciellt man letar efter så förtvivlen icke.   Från och med idag säger jag definitivt ett stort TACK och adjö t...

Av Margita - 18 december 2015 21:13

En längre tid har jag funderat på att flytta min blogg. Är lite trött på den gammaldags designen här....man kan inte göra så mycket och det känns gammalmodigt.   Så när jag nu flyttar så hoppas jag ni följer med!      Jag säger till när det...

Av Margita - 15 december 2015 18:10


Hittade en video på Youtube och blev lite nostalgisk. Har du gjort såna här? Görs de överhuvudtaget idag?    När jag var barn gjorde vi alltid såna här fina hjärtan till jul, både i skolan och hemma. När mina barn var små gjordes de också, ...

Av Margita - 14 december 2015 09:45


Min blogg heter ju Sammelsurium just för att jag skriver om allt möjligt, lite som jag själv är. Det mesta intresserar mig men självklart är jag mer intresserad av vissa områden.   Ett sånt område är det här med miljön. Det började redan i ungd...

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards