S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Lördagsnöje, Oslo och kattungar ;)

Av Margita - 23 juli 2011 12:52

Idag är min familj och jag bjuden till Gothia Towers för att inta något i matväg.    Detta är bestämt sen länge. De som bjuder oss bor i Oslo och hann precis iväg från centralstationen mot Göteborg innan smällen.   

Vi ska äta på Heaven 23, vet inte hur jag kommer att känna mig.....avskyr att befinna mig på höjder!

Men jag gör ett undantag för att få träffa min familj.

Om det som hänt i Oslo skriver jag inte mer, även om jag skulle kunna skriva hur många sidor som helst om detta hemska som hänt. 

Jag sörjer för Norges skull och för hela mänsklighetens skull. Så. Det får räcka. Orkar inte med mer just nu. Har gråtit men nu får vi se framåt.

Till något mycket roligare: kattungar!

Igår kväll hade jag Bolo Bolo i famnen och han somnade där. Så mysigt!   

 
 
Ingen bild

Niclas

23 juli 2011 14:47

Jag har praktiserat på heaven 23 när jag pluggade till kock. Väldigt god mat :)

Margita

23 juli 2011 22:42

Vi åt deras King Size räkmacka! :)

 
Mira

Mira

23 juli 2011 20:08

Shit, men vilken tur att dom är okej. Jag kan fortfarande inte fatta varför vissa tycker att det är bra att spränga upp städer och död folk helt sjukt om man frågar mig!!!
Hade ni det trevligt då?
Nawww pussa min lilla gosegris för mig!!!

http://mirabellasawyer.bloggplatsen.se

Margita

23 juli 2011 22:42

Vi hade det jättetrevligt! :)

 
Marie

Marie

24 juli 2011 12:07

Hoppas ni hade det supertrevligt! Även om det var på lite högre höjder, förstår dig så väl gillar inte höjder själv men med god mat och gott sällskap gick det nog bra ändå :)

När det gäller Norges tragedi så är jag fortfarande i chock! Förstår inte hur sånt här kan hända!? Tänker på alla de drabbade familjerna men precis som du säger så har jag nu försökt undvika att läsa mer. Orkar liksom inte ta in det. *gråter*

Kram och nosgos till din otroligt fina Blossom-kull :)

http://nessis.bloggplatsen.se

Margita

24 juli 2011 18:35

Ja Marie! Det gick jättebra, trivdes som fisken i vattnet. Dessutom åkte jag hissen på utsidan av byggnaden, 23 våningar! Hihi...lite stolt och framför allt glad över mig själv!
Det är nog så med det som hänt i Norge att vi alla hanterar det olika. Jag har inte riktigt fattat vidden av det än, orkar som du inte riktigt ta in, vill inte....:(
Tittade faktiskt på gudstjänsten från Oslo domkyrka idag, det lättar lite när man kan sörja med andra, även om det är genom TV-rutan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 4 januari 2016 20:30

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4864799500"  

Av Margita - 20 december 2015 18:05

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att blogga via bloggplatsen längre. Men bloggen kommer att finnas kvar så om det är något speciellt man letar efter så förtvivlen icke.   Från och med idag säger jag definitivt ett stort TACK och adjö t...

Av Margita - 18 december 2015 21:13

En längre tid har jag funderat på att flytta min blogg. Är lite trött på den gammaldags designen här....man kan inte göra så mycket och det känns gammalmodigt.   Så när jag nu flyttar så hoppas jag ni följer med!      Jag säger till när det...

Av Margita - 15 december 2015 18:10


Hittade en video på Youtube och blev lite nostalgisk. Har du gjort såna här? Görs de överhuvudtaget idag?    När jag var barn gjorde vi alltid såna här fina hjärtan till jul, både i skolan och hemma. När mina barn var små gjordes de också, ...

Av Margita - 14 december 2015 09:45


Min blogg heter ju Sammelsurium just för att jag skriver om allt möjligt, lite som jag själv är. Det mesta intresserar mig men självklart är jag mer intresserad av vissa områden.   Ett sånt område är det här med miljön. Det började redan i ungd...

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards