S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under september 2012

Av Margita - 27 september 2012 17:20

Tydligen regnade det mycket inatt för när jag äntrade badrummet i morse ser jag detta utanför badrumsfönstret.

En ny liten sjö!   

   

Av Margita - 27 september 2012 09:51

Fler sötbilder på Calypso, vars familj nu längtar sååååå efter att få hem honom!   

   

Av Margita - 25 september 2012 12:36

Sötnosen Calypso sover i klösträdet, högst upp! 

  

 

 

Av Margita - 23 september 2012 17:13

Jag som uppfödare tycker det är riktigt roligt att hålla kontakten med köparna av mina kattungar. Dels för att få vara med och se hur kattungarna utvecklas men också för att det är trevligt att träffas och prata katt - och annat!   

Idag var en sån första träff. Två av mina köpare kunde komma och jag hoppas på fler nästa gång!  

För fler träffar blir det!

Vi kör med knytkalas och hej och hå, vad mycket mat det blev!!!   

För ett helt kompani. Det blir till att bjuda grannar och familj imorgon! 

Men gott var det och trevligt sällskap var det och katt pratades det!   

Dessutom fick jag hjälp av två starka kvinnor, Arams och Calypsos mattar, med att skruva fast mitt klösträd ordentligt vid taket!

Tack för det!! 

Här sträcks och jobbas det! 

 

Jag hade gjort en långpanna med grekisk rödlökspaj med tsatsiki. Vet inte om jag trodde att det skulle komma 100 personer.....  

 

Dessutom olika goda pastasallader och annat smått och gott!

 

Glada gänget!   

,    


Av Margita - 22 september 2012 20:21

       

Av Margita - 22 september 2012 20:19

       

Av Margita - 22 september 2012 19:49

Nu blir det svårare och svårare att fota de små liven!   

Speciellt Calypso far fram som en guttaperkaboll och vill bara leka med snören som hänger från kameran.   Bilderna blir därefter. Några exempel.


Vart tog snöret vägen?? Caelyn är måttligt intresserad.  

 

Äsch, jag pucklar på syrran istället!

 

Till slut lyckas jag ändå få till några kullbilder, men bra, nja.....  

     


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards