S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Inlägg publicerade under kategorin Adventskalender 2013

Av Margita - 8 december 2013 07:00




Redan 2:a advent!

Hoppas ni får en skön sådan!




Klicka på bilden så öppnas luckan!

 

Tycker denna tjej är riktigt duktig på att sjunga!

Av Margita - 7 december 2013 07:45

Om du ännu inte tillverkat dessa godingar så får du här riktigt bra tips!


Klicka på bilden så öppnas luckan!

 

Av Margita - 6 december 2013 08:00

Skönsång så här på morgonen!


Klicka på bilden så öppnas luckan!

 

Av Margita - 5 december 2013 10:35

Livat med djur i huset!   


Klicka på bilden så öppnas luckan!

 

Av Margita - 4 december 2013 21:51

Det var fasligt vad tiden går fort nu då!

Har ju inte hunnit att skriva inlägg här i bloggen.   

Och när jag väl sitter här så vill Agnes och Aksi också vara med, men det slutade med gruff så jag sitter just nu och skriver med ett blodigt finger. 

Inte så allvarligt som det låter!

Mitt fel, jag borde inte sitta här nu utan umgås med Agnes. 

Men gör ändå ett försök sen ska hon få gosa med mig.


Kanske läge att göra lite julgodis?

Av Margita - 3 december 2013 08:15


Klicka på bilden så öppnar sig luckan!

 

 

Av Margita - 2 december 2013 17:24


Under lucka 2 gömmer sig ett litet avsnitt ur en av mina absoluta favoritprogram! 

Hoppas ni också får era några skratt! 


Klicka på bilden så öppnar sig luckan!

     

Av Margita - 1 december 2013 18:30

Äntligen är det dags för årets adventskalender!

Första luckan blev öppningsbar ganska sent på dagen, men bättre sent än aldrig...


Hoppas ni alla haft en skön första advent!


Klicka på bilden så öppnas luckan!


    

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards