S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under september 2010

Av Margita - 30 september 2010 16:50

Ni som har tingat en kattunge från mig är välkomna att komma hit och besöka er kattunge

 söndagen den 10 oktober kl 14-16!

Jag vet att alla kanske inte kan komma men om möjligheten finns så är ni välkomna! 

Av Margita - 29 september 2010 22:07

      

Aron är den mest orädde, alltid först framme vid nya saker. 

Av Margita - 29 september 2010 22:02

Aslan  har utvecklats till en liten spelevink, tycker jag. Han kan vara otroligt kvick och ser så lurig ut. En charmig liten kille. Jag hoppas han kan få flytta till Kungälv. Hoppas hoppas!! Det hänger på allergin....

      

Av Margita - 29 september 2010 21:52

Fick göra en lång paus där....min dotter är hemma och använder internet och då kommer inte jag ut på nätet av nån konstig anledning. 

Här är i alla fall Aram. Vill bara säga att han är mycket finare i verkligheten. Det är sant! Han gör sig liksom inte på bild. Eller så är det jag som inte kan hantera en kamera   

Lille Aram flyttar till Landvetter utanför Göteborg, till en barnfamilj. Kanske att familjen flyttar till Värmland. Lille Aram är såld till avel och kommer förhoppningsvis att bli pappa framöver.   

          

Av Margita - 29 september 2010 18:21

Här är lille Amishai som ska flytta till Alingsås.

      

Av Margita - 29 september 2010 18:12

Har inte kunnat väga eller fota ungarna förrän nu. Dels pga av kortminnet men också att jag inte varit så rörlig.   Det är bättre nu så nu har jag satt igång.

Här är Alijakullens vikter vid 5 veckor:


ARON  641 g

AMISHAI 580 g

ASLAN 550 g

ARASH 590 g

ARAM 620 g


Den observante kan här se att Aron har gått om Aram i vikt! 

Aslan väger fortfarande minst. Men de går alla bra upp i vikt!   

Av Margita - 29 september 2010 17:34

Denne lille gutt är den ende som inte är tingad än. Aslan är inte heller tingad men han är reserverad i väntan på utgång av allergi. 

Linda! Du kan väl höra av dig igen! Jag tog ju aldrig ditt telenr. Hur glömsk får man bli?!?   

Lugn, bara lugn, bilder på de andra kommer snart!   

                

Av Margita - 28 september 2010 18:36

Aron, som nu är tingad, kommer att flytta till Göteborg.

    

Fler bilder kommer, minnet tog slut i kameran......  


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards