S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under januari 2011

Av Margita - 31 januari 2011 19:51

Nu är jag i Ytterby efter en helt fantastiskt härlig dag med min gamla vän. Vi såg en film som berörde oss djupt, "Monica och David". Den handlar om ett förälskat par med Downs syndrom. De ville gifta sig och man får följa paret före, under och efter bröllopet. Helt underbar film!

Efter filmen begav vi oss till Lagerhuset där restaurangen Grill del Mundo serverade god mat till en inredning som jag föll för direkt! Har tagit bilder med mobilen men kan inte föra över dem på den här datorn. Så jag berättar mer när jag kommit hem. En underbar dag i alla fall!   

Av Margita - 31 januari 2011 08:43

Nu tar jag snart tåget till Göteborg och till Filmfestivalen. Ska bli roligt! Och gott! Blir bjuden på middag efteråt!   

Sen passar jag på att vara någon dag i Ytterby hos syster och föräldrar.

Av Margita - 31 januari 2011 07:30

Alijakullens farmors far Svetozar Chingi-Tura

  

Av Margita - 30 januari 2011 22:20

Nu har jag fixat till en ny hemsida. Den är gratis men jag tror inte den generar så många besök, då får man nog uppgradera och betala. 

Men det gör inte så mycket, jag får väl göra lite reklam för den istället!   

Fast det gör lite ont att lägga ner den andra, jag har så mycket material där, men men. 

Titta gärna in: sengas.n.nu

Av Margita - 30 januari 2011 15:57

Fick en fråga om mirakelkammen. Var kan man köpa den? 

Det finns en äkta variant av mirakelkam, dessutom en minikam och "oäkta" kammar. Jag själv använder en äkta kam och på den står det HINDES. Den ska vara den klart bästa. Men jag har läst på nätet om såna som är nöjda med de andra också och speciellt minikammen. 

HINDES kammen fanns att köpa hos Swecat.com men det verkar som den utgått ur deras sortiment? 

Annars kan man också köpa den här. Eller varför inte pröva Tradera eller Blocket?

Den är värd sitt pris. Tar bort ton med päls hur lätt som helst!   


Av Margita - 30 januari 2011 07:30

Alijakullens farfar, snygga AmiliiSibiri's Yury Zjivago

  

Kan ni, liksom jag, skönja en viss likhet mellan honom och Senga's Alija Aram?

Av Margita - 29 januari 2011 22:49

Sitter här under lördagskvällen och knåpar på en ny hemsida för mitt katteri.

Den jag har kostar pengar, och med den ekonomi jag har så måste jag överväga om det är värt att betala de pengarna, när jag ändå kan jag göra en hemsida helt gratis.

Kommer snart att lämna ut adressen till er så att ni kan se. Den är långt ifrån färdig men väldigt lätt att jobba med. 


Av Margita - 29 januari 2011 07:30

Helig Birma

  

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards