S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

ALGOT - lille gubben! <3

Av Margita - 19 februari 2012 16:53

Nu har min Algot flyttat.  

Vi hoppas att allt går bra och att han kommer att trivas, annars får han komma tillbaka.

Han har bara varit borta ett par timmar och jag är så spänd på hur det går därborta i Alingsås.

Skönt att det är nära ändå. Då kan jag hälsa på honom när längtan blir för svår.  

Jag hade helst velat behålla honom men måste vara realistisk.

Min flytt kommer innebära att jag mest troligt inte kommer att kunna ha kvar honom.

Han kommer att bli oerhört saknad. Ett stort tomrum. Men det viktigaste är ändå att jag vet att han får det bra.


Sista bilden här hemma innan Algot flyttade. Gubben! Så fin du är!

 Mitt lilla lejon!  Vad jag kommer att sakna dig.       

 

Lycka till i din nya familj!!

 
 
Kicki

Kicki

19 februari 2012 17:29

Fina killen <3 Det går säkert bra, och han anpassar sig säkert snabbt. Det känns nog värre för dig!!
Kicki

http://lince.blogg.se

Margita

19 februari 2012 18:37

Ja, det är nog helt klart värre för mig! Fick ett mms alldeles nyss, där Algot ligger på soffan och blir klappad och ser jättenöjd ut!

 
kristina

kristina

19 februari 2012 17:37

Förstår att detta måste vara svårt. Så gosig han ser ut på bilden! Men ibland kan man inte bara tänka på sig själv. Du tänker på dina katters bästa och har tagit helt rätt beslut. Och du kan ju hälsa på honom om längtan blir för stor!

http://kristinaj.bloggplatsen.se

Margita

19 februari 2012 18:38

Ja, det känns bra att de bor så pass nära. Fick alldeles nyss ett mms: allt har gått bra och Algot myser! :)

 
Jenny

Jenny

19 februari 2012 18:40

Men Margita <3
Han kommer säkert att må jättebra här i Alingsås :)
Ska han bo på landet eller i utkanten av stan så att han kan springa ute som han vill?f

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Margita

19 februari 2012 18:57

Hihi...ja, Alingsås är en trevlig stad och han får det säkert jättebra där. Han bor på Frostvägen och han kommer att vara utekatt.

 
Jenny

Jenny

19 februari 2012 19:14

Ja men det låter bra tycker jag, att hinna träffas när du är i stan :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Margita

19 februari 2012 19:18

Då satsar vi på det! :)

 
Ann-Katrin

Ann-Katrin

19 februari 2012 20:17

Två rödingar i Alingsås nu då :-)! Ja visst känns det när de flyttar!Det var lite jobbigt för Wille och mig förra helgen men nu verkar det gå bra. Vad skönt att Algot verkar trivas direkt! Han får det säkert jättebra!

http://www.laghamras.se

Margita

20 februari 2012 10:16

Ja, det var känslosamt! Det blev en del tårar här när han åkt iväg :( men huvudsaken är ju ändå att han får det bra och jag tror han kommer att stormtrivas där!! Min dotter och jag ska hälsa på honom sen när han boat in sig. Kul med två röda sibbar i Alingsås. Hihi :)

 
Marie

Marie

23 februari 2012 18:27

Förstår att du saknar din röda kille jättemycket. Men det är nog värre för dig än för honom. Jag hoppas att han ska trivas i sitt nya hem, stort lycka till Algot <3

Kram
Marie

http://blogg.sessans.com

Margita

23 februari 2012 19:58

Tack Marie! Jag får dagliga rapporter med bilder och han verkar stortrivas, så det är som du säger, det är värst för mig....men så länge han mår bra så känns det lättare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 4 januari 2016 20:30

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4864799500"  

Av Margita - 20 december 2015 18:05

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att blogga via bloggplatsen längre. Men bloggen kommer att finnas kvar så om det är något speciellt man letar efter så förtvivlen icke.   Från och med idag säger jag definitivt ett stort TACK och adjö t...

Av Margita - 18 december 2015 21:13

En längre tid har jag funderat på att flytta min blogg. Är lite trött på den gammaldags designen här....man kan inte göra så mycket och det känns gammalmodigt.   Så när jag nu flyttar så hoppas jag ni följer med!      Jag säger till när det...

Av Margita - 15 december 2015 18:10


Hittade en video på Youtube och blev lite nostalgisk. Har du gjort såna här? Görs de överhuvudtaget idag?    När jag var barn gjorde vi alltid såna här fina hjärtan till jul, både i skolan och hemma. När mina barn var små gjordes de också, ...

Av Margita - 14 december 2015 09:45


Min blogg heter ju Sammelsurium just för att jag skriver om allt möjligt, lite som jag själv är. Det mesta intresserar mig men självklart är jag mer intresserad av vissa områden.   Ett sånt område är det här med miljön. Det började redan i ungd...

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards