S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Direktlänk till inlägg 18 april 2015

Vinn ett vackert smycke!

Av Margita - 18 april 2015 17:52

Här kommer tävlingen som jag utlovat!


Den som sponsrar tävlingen är citiboard, Sveriges största nätloppis, som de själva säger.

Där kan du på ett enkelt sätt hitta grejer från hela landet och till ett billigt pris.

Och nu sponsrar de alltså en tävling och eftersom jag märkt att ni blivit många nya läsare här hos mig så vill jag gärna ge er något som tack för att ni tittar in här så troget. Det är mycket uppskattat ska ni veta.   

 

Så denna tävling blir perfekt tycker jag.


Hoppas att just du vill vara med!   


Du kan vinna detta vackra smycke, som är värt 300 kr:

 

Tävlingsregler:

 

1.

Gå in här på citiboard.se och följ min profil som är margita andersson eller leta upp annonsen "Fint smycke". Det blev lite krångligt det här, väntar på svar från Citiboard hur jag ska bete mig eftersom länken har strulat. Under tiden får det gå till så här tyvärr.

 

2.

Skriv i kommentaren vid smycket varför just du ska ha smycket.


Tävlingen avslutas kl 18.00 torsdagen den 23 april 2015.


Så gå nu in och tävla och jag önskar dig lycka till!! 



 
 
Ingen bild

Lydia Sleyman

18 april 2015 21:45

Jag skulle bli jätteglad om jag vann detta fina smycke. Har precis blivit hela 30 år fyllda, så hoppas av hela mitt hjärta att jag har tur och vinner.
lydia_sleyman@hotmail.com

 
Camilla

Camilla

20 april 2015 02:13

Vilket vackert halsband :) Försökte gå in på länken, men den verkar inte funka för mig?! :/

http://radhuslivet.blogg.se

 
Ingen bild

julianna fredriksson

20 april 2015 23:54

Hej!
Är gärna med.

Hoppas nu få vinna ett vackert halsband som
skulle bäras med stolthet och glädje. Länken
funkar tyvärr inte.

Mvh Julianna
julianna@bredband2.com

 
vivi

vivi

21 april 2015 19:55

Hittar inte hur man söker på citiboard, man måste kanske vara medlem :) Jättefin tävling dock. Kramar!!!

http://www.missvivis.se

 
Ingen bild

Eva Gustafsson

22 april 2015 14:55

Hej

Varit inne på citiboard nu och följer dig, har även skrivit vid smycket, hoppas att jag har gjort rätt :) Mvh Eva

Margita

22 april 2015 21:09

Roligt att du vill vara med i tävlingen och lycka till! :)

 
Ingen bild

Katta

23 april 2015 13:37


Hej jag skulle vilja vinna smycket då det symboliserar ett "wish bone" alltså ett önske-ben min morfar och jag bröt alltid detta ben när vi åt kyckling för det skulle bringa tur - och JA jag har faktiskt haft tur så dett skulle vara en fin symbol för mitt liv.håller tummarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 4 januari 2016 20:30

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4864799500"  

Av Margita - 20 december 2015 18:05

Nu har jag bestämt mig. Jag kommer inte att blogga via bloggplatsen längre. Men bloggen kommer att finnas kvar så om det är något speciellt man letar efter så förtvivlen icke.   Från och med idag säger jag definitivt ett stort TACK och adjö t...

Av Margita - 18 december 2015 21:13

En längre tid har jag funderat på att flytta min blogg. Är lite trött på den gammaldags designen här....man kan inte göra så mycket och det känns gammalmodigt.   Så när jag nu flyttar så hoppas jag ni följer med!      Jag säger till när det...

Av Margita - 15 december 2015 18:10


Hittade en video på Youtube och blev lite nostalgisk. Har du gjort såna här? Görs de överhuvudtaget idag?    När jag var barn gjorde vi alltid såna här fina hjärtan till jul, både i skolan och hemma. När mina barn var små gjordes de också, ...

Av Margita - 14 december 2015 09:45


Min blogg heter ju Sammelsurium just för att jag skriver om allt möjligt, lite som jag själv är. Det mesta intresserar mig men självklart är jag mer intresserad av vissa områden.   Ett sånt område är det här med miljön. Det började redan i ungd...

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards